سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

نوستالژی | پیروزی پیام گچ در روز غافل‌گیری پارس‌خودرو

  • کد خبر: ۶۴۰۳۵
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
نوستالژی | پیروزی پیام گچ در روز غافل‌گیری پارس‌خودرو
تیتر یک‌کلمه‌ای مجله دنیای ورزش در توصیف بازی تیم‌های پارس‌خودرو تهران و پیام گچ خراسان به روز خوب مشهدی‌ها در تهران اشاره می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیتر یک‌کلمه‌ای مجله دنیای ورزش در توصیف بازی تیم‌های پارس‌خودرو تهران و پیام گچ خراسان به روز خوب مشهدی‌ها در تهران اشاره می‌کند. ۲۰ آبان ۱۳۷۳ تیم پیام که آن سال پسوند گچ خراسان را داشت، در ورزشگاه آزادی تهران میهمان تیم فوتبال پارس‌خودرو بود. تیمی که در آن سال‌ها به‌تازگی در فوتبال تهران ظهور کرده بود و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تهرانی در لیگ دسته‌یک بود که آن زمان بالاترین سطح مسابقات باشگاهی در ایران بود. در سال ۷۳ مسابقات در ۲ گروه دوازده‌تیمی برگزار شد که در زمان برگزاری دیدار پیام و پارس‌خودرو، تیم تهرانی در جایگاه دوازدهم قرار داشت.
 
این تیم که بعد‌ها به پیکان تغییر نام داد، در این روز با ترکیب غلام سرخه‌ای، ناصر وفایی، بخشعلی رحیمی، کامی سلطه، رضا امری، از دقیقه ۸۲ مهدی غیاثی، علیرضا منصوریان، اکبر ذوالمجیدیان، فیروز محمودی، حبیب صالحی، مهرداد امین شیرازی، از دقیقه ۴۶ مرتضی یکه، بهنام سراج و از دقیقه ۷۱ غلامحسین حسنوی با هدایت مهدی دینورزاده به مصاف پیامی آمده بود که این نفرات را به زمین فرستاد بود: سعید جوشش، جواد نمازی، مجید حسینی‌پور، احمد حامد، حسن بادامکی، حسین الفاطمی، عادل بهلور، علی گلی، از دقیقه ۸۴ هادی حسنی، جان پیکاک، از دقیقه ۴۶ محمد چاهجویی، آرش شادفر، از دقیقه ۷۹ رضا صاحبی، و محمد مؤمنی.
 
سرمربی تیم پیام هم مهدی غیاثی بود که در این روز نخودیان، حسن صبری، هادی برگی‌زر، خرسند و نوروزی را روی نیمکت نشاند و به بازی نفرستاد. در این بازی که با حضور ۲۰۰۰ تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، به شهادت مجله دنیای ورزش ۲ تیم یک بازی سرد و بی‌روح را به نمایش گذاشتند که موقعیت چندانی نداشت.
 
تهرانی‌ها با میان‌داری علیرضا منصوریان که در اوج آمادگی قرار داشت و سال بعدش به استقلال تهران رفت، توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما حملات آن‌ها غیر از یک‌بار که به تیرک دروازه پیام خورد، نتیجه‌ای نداشت. دقیقه ۷۵ در شرایطی که پارس‌خودرو همه توان خود را برای رسیدن به دروازه پیام خرج کرده بود، این محمد مؤمنی بود که روی یک پاس عمقی به قلب دفاع پارس‌خودرو کوبید و با یک فرار سریع دروازه این تیم را باز کرد. گلی که به تعبیر مجله دنیای ورزش روی یک غافل‌گیری زده شد و ۲ امتیاز شیرین را به حساب مشهدی‌ها ریخت تا آن‌ها در پایان هفته پانزدهم جام آزادگان در جایگاه ششم، ۲ پله پایین‌تر از استقلال قرار بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->